Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Thyroid Throu
Threaded View
-
10-02-07, 00:48 #11
Nei, mener jeg så et sted for nylig at noen ville få sjekket det på blodprøven i alle fall.
Du, nå sitter jeg her med linken du ga meg. Herlighet, vanskelig å konsentrere seg altså, men jeg forstår jo faktisk en del - når jeg bare klarer å holde på oppmerksomheten (ikke mange sekundene av gangen). Og jeg fant noe interessant:
Dette høres jo fantastisk ut. Men hva er Lycopus virginicus på norsk?According to the German Commission E, the world authority on the use of herbal medicine, certain herbs such as Lycopus virginicus, block iodine absorption and weaken the effects of thyroid antibodies.
(Men nå har jeg visst ødelagt denne tråden
Unnskyld
Nora, kan du fortsette temaet/evt Elaine Moore med meg et annet sted - f.eks. under Presentasjoner på ditt nick eller noe? Blir det for mye mas? Du kan evt bare svare på de ting du ønsker av det jeg spør om.)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Føler meg frisk på Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 11-06-09, 17:58 -
Adrenal-Thyroid Connection - binyretræthed
Av ninus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 20-02-08, 20:38 -
Svensk thyroid side
Av minnie i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 11-07-07, 21:12 -
Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 31-05-07, 16:15 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17

Svar med sitat
Bokmerker