Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Tråd: Thyroid Throu
Threaded View
-
09-02-07, 21:37 #7
Takk, nora
Hvis jeg husker riktig, så leste jeg om flere byer i Danmark som har fått store andeler av stoffskiftesyke fordi de har tatt vekk jod'et i bordsaltet - så jeg blir litt forvirret. Også fordi jeg leser ofte at kelp skal være bra. Men ut fra det du skriver, håper jeg da at jeg vil merke om jeg får for mye jod i meg, selv om det kan være vanskelig å vurdere siden jeg er ganske dårlig mye av tiden fra før av. For mye jod - oppleves det spesielt på noen måte så man evt kan kjenne det igjen?
Og så er det antistoffene - dem trenger jeg bestemt ikke flere av. Bruker ferskvannsalger for å forsøke å få dem ned. Tror du kanskje man må prøve seg fram om hva som evt trigger den enkeltes antistoffer?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Føler meg frisk på Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 16Siste melding: 11-06-09, 17:58 -
Adrenal-Thyroid Connection - binyretræthed
Av ninus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 20-02-08, 20:38 -
Svensk thyroid side
Av minnie i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 11-07-07, 21:12 -
Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 31-05-07, 16:15 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17

Svar med sitat
Bokmerker