Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
07-02-07, 20:51 #10
Hei Anisa,
Jeg også går sykemeldt med mageproblemer som ikke noen finner ut av, og som med deg ble det underveis i utredningen målt et høyt TSH, som jeg nå er på medisiner for. Vil du vite mer så har jeg et laaangt innlegg under introduksjoner.
Jeg har ikke vært på jobb siden juni 06 og ønsker selvfølgelig at jeg kunne jobbe. Men, jeg vet også det at når kroppen ikke vil, så kan ikke legen, arbeidsgiver eller trygdekontor klare det heller. Jeg ettersom tiden har gått, skjønt at det er vanskelig å bli tatt på alvor. Jeg har et utallige symptomer som ingen skjønner noe av. Legen har prøvd å friskmelde meg og trygdekontor følger opp med brev osv. Jeg har derfor funnet ut at jeg må ved hvert eneste besøk "forsterke" mine symptomer. Jeg må legge på for å bli tatt alvorlig. Det er ingen andre som passer på deg enn deg selv. Så lenge jeg vet at jeg er syk, så spiller det ingen rolle om jeg forsterker mine symptomer ovenfor legen.
Når det er sagt, så prøver jeg også å mase meg til alle slags prøver. Jeg har hatt store smerter under ribbena siden Juni og først nå får jeg en CT av magen. Ikke rart vi går syke i evigheter når man ikke får prøver.
Normalverdier er ikke alltid gjeldende for alle. Dette vet 90% av de som bruker dette forumet.
Stå på og slåss for det DU har krav på og for det DU har betalt skatt for, kanskje staten bruker energien sin på å løpe etter de som utnytter systemet i stedet.
Lykke til.Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Svar med sitat
Bokmerker