Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Tråd: Zena her :-)

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    109

Standard Zena her :-)

Hei, fersking på Sonja's her også .
    Fant dette forumet i januar da jeg atter en gang satt og søkte på Thyroid og operasjon. Veldig fint forum! Håper på litt mer aktivitet inne på "operasjonssalen", vet ikke helt hvor jeg hører hjemme ellers, var Hyper før operasjonen min (total thyroidectomi), og nå er jeg lettere variabel fra Hypo i desember til små-hyper nå. Flisespikker videre på Levaxin-pillene, men ellers går hverdagen ganske greit.
    Det er helt toppers å ha operasjonen overstått og knutene ute, finner jeg riktig dose Levaxin er livet absolutt på rett track igjen .

Er veldig imponert over enkelte her inne sin kunnskap om alle disse "tallene", TSH, T4, T3 osv. Jeg har ikke fulgt med på mine variasjoner til hver kontroll, ble litt inspirert til å følge bedre med heretter.

Zena

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Velkommen Zena

Man finner ut av det etter hvert Dette med blodprøver og antistoffer osv ;) Men enig med deg i at det er inspirerende å finne et forum som dette. Jeg har lært veldig mye på det året og litt jeg har vært her.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn