Hei damer!
Flott at jeg får så mange svar av dere som har erfaringer på dette feltet, det gjør at jeg føler meg litt medre i form, og hummør og ikke minst at jeg har mere kunnskaper enn det jeg hadde i utgangspunktet når jeg fikk denne diagnosen for snart ett år siden. Jeg har fått dato for operasjon 26.februar, jippi må jeg vel kunne si, og så både gruer jeg meg og gleder jeg meg litt for dette.
Jeg er veldig spent på om jeg merker noe forskjell på meg selv etter operasjonen. og til deg som vil at jeg skal henvende meg til legen som bare mei hadde, det hadde muligens vært bra og lurt, men jeg tror at jeg har fått en bra lege fra Haukeland,(the grand old man") der er jeg i "gode" hender.

Jeg og har fått blåmerker på kroppen i lang tid uten å vite at jeg har slått meg eller at jeg har stuket bort i noe, jeg tok hormmon prøver på dette og på sjukehuset med de fant ikke ut av dette der heller, alt normalt. Tidligere har jeg alldri fått blåmerker men de siste årene har de komt og de har vært mørke bune eller grønnbrune og ikke så store, mest på ben og armer,

Sofus