Kjære dere

Dette er altså merkelige greier, det må jeg si. Artig å se deres tilbakemeldinger.

Tranebærtablettene hjelper på meg, det er når jeg tror jeg er god og kutter ned på dosen igjen at problemene blusser opp igjen. Og det gjør vondt både før jeg tisser og mens jeg tisser. Før - det trykker som om jeg må tisse og bæsje på en gang. Mens - det svir slik at tårene spretter fram i øynene.

Og det rareste av det rare. Jeg var veldig dårlig i går, og da hadde vi ned til 0 grader av det jeg fikk med meg. I dag har vi i alle fall vært oppe i 6-7 grader og jeg har ikke vondt i det hele tatt (litt sviing når jeg tisser, men ingen trykking i magen). Men jeg tør jo selvsagt ikke å gå ut i blæsten pga muskelsmerter m.m., så jeg vet ikke hvordan det hadde kjentes ut i vinden.

I går var jeg fortvilet, så jeg heiv innpå 12 tranebærtabletter, det er dobbelt av hva de anbefaler, og hva jeg pleier å ta på det meste. (Håper det ikke er farlig, men sikkert ikke bare en gang). Nå er jeg tilbake på 6 om dagen, og der tror jeg jammen jeg må holde meg.

Sussi - hallaisen og klem til deg også. Håper du har det bra!
Kjemperart det du sier om vekta. Hm... hva skal det bety, mon tro?