Så mange hyggelige innspill

Anne Ma: Ja, lider man, så trøster du. Og går det bra for en, så gleder du deg med oss!

Joni: For noen tanker, men det er jo helt sant. Man burde ikke bli så glad fordi en møter en lege som gjør en god jobb, de burde gjøre en god jobb alle sammen. Og det er bare å snakke i vei i tråden, med det du har på hjertet, baaare koselig

Yvette: Fortsettelsen? Regner med det stopper der, håper evt på at han skriver noe av det vi snakket om til legen min, men det er kanskje litt tvilsomt - mest drøftinger. Jeg har jo også problemer med østrogen pga den autoimmune tilstanden her, men tar østrogentilskudd - det blir vel ikke helt det samme som egenprodusert, kanskje.

Ada: Ja, jeg vet at lysømfintlighet kan høre med til ME, men så er det jo også mange med ME som har sliten binyrebark. "Afterburning" hører også hjemme både for ME og sliten binyrebark.

Tårevæsker orker jeg ikke til med nå, det er ikke det verste problemet mitt med de tørre øynene. Men det er jammen godt med mange gode tips her

Har forresten et problem til som jeg fortalte øyenlegen om, men som glemte å ta med i innlegget først her: øynene mine renner veldig hvis det blåser. Og da ikke bare ute, men også inne. Blir nødt å ha litt sminke på de tunge øynene før jeg orker å gå ut, men av og til så renner de så mye at det er meget vanskelig å få på øyensminke. Da må jeg lytte og se ut av vinduet - joda det blåser. Jeg mener at dette problemet er verre jo dårligere jeg er, og det er ofte om vinteren - jo lengre det har vært kaldt, jo verre er jeg. Jeg har et trekkfullt hus, men jeg er overbevist om at det henger sammen med alt det andre jeg feiler. Øyenlegen hadde ingen spesifikke kommentarer til dette. Noen tanker?