Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Øyenproblemer - øyenlege
Threaded View
-
25-01-07, 23:02 #4
Takk, nosy ;)
Det "lindrer" i alle fall å bli tatt på alvor.
Jo, tenkte nok at mange ikke er blitt trodd, så jeg mente at dere andre kanskje kunne dra noe nyttig ut av dette, samt at jeg synes ikke jeg skulle til øyenlege når jeg drøftet dette med legen - jeg ville snakke mer om det hormonelle. Men nå var det godt å få øyenlegen på "sin side". Håper bare han skriver noe av det han sa i papirene mine tilbake til legen igjen.
Ellers som lindring - det er jo så rart at jeg skal ha så mange hyposymptomer på tross av årevis medisinering. Så det er nok noe med dette med sliten binyrebark og/eller ME. Bruker masse tilskudd for binyrene og prøver meg fram forsiktig med doseringen av thyroxin, så jeg håper jo at flere ting vil bedres etter hvert. Og det håper jeg også for dere andre som sliter hardt.
Klem fra meg
Forresten - han sa at jeg kunne forsøke meg med reseptfri kunstige øyedråper UTEN konserveringsmiddel for de tørre øynene."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker