Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
10-09-06, 18:13 #11
-
26-11-06, 20:18 #12
Hei igjen
Hei her er jeg igjen.
Nå har jeg TSH verdier jevnt over rundt 0.08 og ATPO på 49 og plagene mine er enda verre enn før. Har en gløding/stikking i huden over skulderne nedover armene og på ryggen. Får ofte blodtrykksfall og blir helt askegrå i ansiktet, øresusen har kommet også på høyre øre og jeg har en slags brumming i øret, har også litt problemer med å puste skikkelig og en slags verking akkurat der ribbeina slutter. Har begynt å få veldig betent og rød hals og mye slim i halsen. Har også fått litt sånn metallisk stemme som svinger litt, har pådratt meg en kraftig nattesvette også og våkner helt utslitt om morgenen. Det rare er at noen ganger så våkner jeg på morgenen og er helt iskald i kroppen, mye kaldere enn andre dager. Litt tid etter at jeg har voknet og ligger i sengen merker jeg at kroppstemperatuen stiger igjen.
Jeg ser også at jeg har blitt så mye verre etter at jeg sluttet å røyke at jeg nå har begynt igjen og da ser jeg at TSH stiger igjen til rundt 0,3 og da føler jeg meg noe bedre. Jeg kan ikke noe annet enn å forstå at her må det være noe galt
-
18-01-07, 15:29 #13
Bruker
- Medlem siden
- Jan 2007
- Meldinger
- 4
Hei Sverre 73
Går det bedre med deg?
Har tenkt på om det kan være M.E du har?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
18-01-07, 16:19 #14
Ja jeg har tenkt på om det kan være ME jeg har. Og er det ikke stoffskiftet så må det være ME, har faktisk melt meg inn i ME Foreningen også.
Uansett så viser nå prøvene mine høyere og høyre verdier.
Siste prøven viste og dette var etter 3 uker på Neo-M 30mg):
THS: 0,02 (ref. 0,4-3,5)
T3: 6,5 (ref. 3,6-6)
T4: 22 (ref. 9-23)
Nå har TSH verdiene mine vært 0,08 og lavere i snart et halvt år og nå kan det ikke lenger være en tilfeldig svingning. Legen mente at jeg skulle vente med ME utredning pga av mine unormale stoffskifteprøver.
-
18-01-07, 17:23 #15
Symptomene dine stemmer jo med stoffskifte problemer, så sjansen for at det er det er jo overhengende. Men om legen ikke vil utrede deg for ME, så får du kreve å få behandling for ditt høye stoffskifte! Særlig siden har sier at de er unormale..
Klem til deg og lykke til videre. Jeg vet det er en kamp og at det kan bli utrolig slitsomt, så ta godt vare på deg selv!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
20-01-07, 08:53 #16
Bruker
- Medlem siden
- Jan 2007
- Meldinger
- 4
Hei sverre
Har du fått meningokokk vaksinen i 88/89?
Vil også tipse om ME forum.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
TANKER OM KOST
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 13-09-08, 20:29 -
tanker rundt å lese andres erfaringer
Av Gerd i forumet Høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 23-05-07, 18:42 -
Sjukvårdsrådgivningen - Hypertyreose
Av Anne Ma i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 02-03-07, 21:02
Svar med sitat
Bokmerker