Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
15-01-07, 20:37 #11
må le....hadde all usunn mat vært så ille å få i seg,ja hvem hadde vært noen kilo for mye da?ingen sikkert...noe av det jævligste jeg har smakt ja..har prøvde og prøvd men klarer ikke 2 ss en gang..men gir ikke opp..får prøve flere varianter av å lure det inn i maten..neste blir motsigende til tusen,for da kamuflerer jeg det i sjokoladepålegg rett og slett...

cat...jeg vet ikke,men det er sikkert bare det fettet som liksom er bra kan jeg tenke meg...det er vel trekt ut av den kokosnøtta..
driver å prøver ut ting for å se hva som smaker minst vondt...kanskje jeg er heldig og finner noe som jeg klarer å svelge... 
da er det prøvd og spist...lot kokosfettet stå i kjøleskapet så det var hardt,skava av og blanda det i sjokoladepålegg,smurte det på knekkebrød...funka helt ypperlig for meg..så heretter blir det et knekkebrød med den guffa på hver morgen..
Sist endret av Admin; 21-04-10 kl 14:01 Begrunnelse: Slår sammen 3 innlegg
Lignende tråder
-
MCT-olje
Av marge i forumet KokosoljeSvar: 6Siste melding: 24-10-10, 00:50 -
Demens og hypotyreose
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 0Siste melding: 21-03-09, 11:26 -
MCT olje - erstatning for raske karbohydrater?
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 16-06-07, 14:23 -
Hypotyreose og pcos.....
Av Linn i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 11Siste melding: 25-11-06, 21:53

Svar med sitat
Bokmerker