Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
11-01-07, 17:03 #1
Er muskelsvakhet et symptom?
Hei alle sammen!!
Jeg har lest at muskelsmerter er vanlig ved lavt stoffskifte. Jeg har ikke smerter, men har i ettermiddag hatt en maktesløshet i armene, kan tenke meg det er slik det føles for de som har MS, er muskelsvakhet et symptom? Jeg var så fornøyd i formiddag, fordi jeg har følt meg så bra, så dukket dett opp, så blir jeg bekymret igjen....
Ellers så må jeg si at jeg har fått time hos endokrinologen på Haukeland, ringte inn og purret i går, og visp så er timen ordnet. (t.o.m gratis, fordi jeg først skal være prøvekanin for studenter - dette gjorde at jeg fikk time på under 2 uker..., vanligvis over 1 mnd ventetid)
Håper noen som gidder å svare!!
Mvh MaiaJeg ble født med hypo, og har aldri egentlig aldri visst at mennesker sliter med denne sykdommen, fordi jeg aldri har vært plaget
(...bortsett fra at jeg alltid har vært litt lat
)
Lignende tråder
-
Symptom: Brennende, tørr og sår tunge
Av hansel i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 13Siste melding: 04-01-16, 01:40 -
Er fibromyalgi et symptom på hypothyreose?
Av Anisa i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 9Siste melding: 26-04-14, 22:52 -
Hva kan brune flekker være symptom på?
Av gismo i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-01-08, 14:35 -
Hvilke symptom sliter dere mest med?
Av komlå i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 27Siste melding: 12-03-07, 21:49 -
vondt i halsen- et symptom?
Av pling i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 25Siste melding: 03-09-06, 20:32

Svar med sitat
Bokmerker