Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 17 av 17
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard Re: Pukkel og Armour

Sitat Opprinnelig skrevet av RIGG
    Har fått time hos spesialist i indremedisin i Ã…lesund etter å ha vært innom Medi 3 i fortvilelse over manglende hjelp før jeg startet på armour. Har fått time, men føler meg så bra at jeg lurer på å avbestille timen! Eller gå til timen bare for å meddele at jeg har gått fra å være en tutalt intet- fungerende, sliten mor til å være full av livsglede og glede meg over hver dag kroppen og hodet fungerer! Bare for å kanskje hjelpe andre i samme situasjon til å få et velfungerende, godt liv. Lykke til !
    GJØR DET! Vær så snill! Så er det håp for oss andre i området også kanskje. Er det Løland-Jakobsen du skal til, eller han på sykehuset? Husker IKKE navnet akkurat nå...

Jeg importerer fortsatt, men kan godt tenke meg en resept...

Må legge til at det jeg synes det er fint å høre at det går så bra med deg!

Få høre hva du gjør da og hvordan det går...Lykke til om du drar!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    51
    Meldinger
    205

Standard

Hei Yvette- lenge siden sist vi chattet. Har du ikke fått ønsket effekt av armour? Ja, det er hos løland jacobsen jeg har time, hun bruker liothyronin, ikke armour. Men kanskje etter at jeg har vært hos henne og informert om hvor fint jeg har det, er hun villig til å prøve armour?

Hvilken dose bruker du nå?
    Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
    Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Hei Rigg!

Jeg bruker 2 grain av noe som heter Westhroid. Armour er hele tiden "out of stock" så jeg fikk tilsendt denne. Skal visst være det samme. Handler hos anti-aging. Tar i tillegg 37,5µg Levaxin.

Nei - jeg har ikke oppnådd ønsket effekt ennå, men lever i håpet. Jeg har vært på møte der Løland-Jacobsen holdt foredrag, og på direkte spørsmål så visste hun ikke den gangen hva Armour var for noe. Det er en stund siden, men det hadde vært fint om du kunne oppdatere henne!

Håper du gidder, men ikke bare for min del. For alle de som sliter her i distriktet, og som bare møter motstand hos legene. Jeg er ikke av de som har det verst!

Lykke til uansett.

Må legge til at denne Levaxinen har vært på og av. Prøvde en periode, sluttet og på nytt nå igjen. Ganske fersk og rotete. Vet ikke helt om jeg vil ha den med eller ikke...har lav fT4. Derfor jeg er usikker. Vet ikke om jeg fortsetter...
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    51
    Meldinger
    205

Standard

Et godt tips til dere alle: gå på apoteket og spør om det er mulig å sjekke om noen har fått foreskrevet armour thyroid, og i tilfelle hvem. Da vet dere hvor dere skal leite for å få hjelp...

Hadde lav T4, på 10 og følelse av å fort bli kald. Vurderte å kombinere med levaxin, men trappet heller opp armour. Det hjalp! Føler nå at T4 verdien er bra. Skal sjekke igjen om en stund.
    Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
    Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av RIGG
    Et godt tips til dere alle: gå på apoteket og spør om det er mulig å sjekke om noen har fått foreskrevet armour thyroid, og i tilfelle hvem. Da vet dere hvor dere skal leite for å få hjelp...
    Har gjort det. Helt ukjent medisin for apoteket. Iallfall her på stedet. Har ikke sjekket i Ã…lesund.

Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    154

Standard Sv: Føler meg frisk på Armour Thyroid

- ringeren av Notre Dame
    Gud som jeg lo!
    Jeg har også en sånn liten pukkel i overgangen fra rygg til nakke!
    Er det virkelig sant? Dette har noe med stoffskiftet å gjøre?

Hmm fysioterapeuten min sa jeg måtte prøve å trekke hodet litt mer bakover.
    Det er jo veldig anstrengende, men det ser jo litt bedre ut,da.
    Tror også det hjelper å trene musklene mellom skulderbladene for å få en bedre balanse der.
    Men hvis det går bort nå som jeg har begynt på Armour vil det være et mirakel.

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Akershus
    Alder
    46
    Meldinger
    76

Standard Sv: Føler meg frisk på Armour Thyroid

sånn har jeg og, men har liksom trodd at det skal være sånn og ikke tenkt mer over det ....

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
    Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 06-07-07, 18:52
  2. Armour Thyroid - dosis, erfaringer
    Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 25
    Siste melding: 21-06-07, 23:34
  3. Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
    Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 22
    Siste melding: 31-05-07, 16:15
  4. Ikke lenger helt frisk på armour...):
    Svar: 1
    Siste melding: 03-04-07, 21:15
  5. Armour Thyroid
    Svar: 1
    Siste melding: 27-08-06, 23:17

Bokmerker