Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
04-01-07, 09:32 #1
Uten armour thyroid, er hver dag en kamp
Hei og godt nyttår alle sammen. Her er man tilbake i Danmark etter deilig og avslappende julefeiring hjemme i Norge. Håper dere alle har hatt det bra.
Agendaen for denne posten er, Finnes det noen engler små som sitter på et lite overskudd av armour, og kunne tenke seg å starte det nye året med å selge bort noen til ei fortapt medsøster i synkende båt?
Her i Dk har jeg trosset både språk, kulltur og etikette-regler i min jakt på denne lille uunnværelige hormon-boosteren, men det hjelper jaggu ikke å ha vilje av stål, så lenge man snakker for døve ører... Har vært uten disse pillene i nesten to mnd, og det er bare å konstantere at jeg simplethen ikke kan ha et verdig liv uten.
Kan iallfall utelukke enhver usagte anelse om armour som placebo, for helseeffekten og den umiddelbare økningen av generell velvære, er ikke til å misforstå. Men fortvilt situasjon for kjempemange av oss at dette skal være så forbaska vanskelig å få resept på, på vanlig og godkjent vis.
Men vet noen om det er mulig å bestille inne på anti-aging systems for tiden (de var utsolgt ei stund), og, da dette tar 4 uker, har noen noe å låne meg frem til da? Mulig det er frekt å spørre, men man begynner da etterhvert å bli passe fortvilt..
Hilsen fra Marianne =)
Uten armour thyroid, er hver dag en kamp.
Man står opp halvt i svime, går i dusjen der man daglig tetter sluket med skjøre hypo-hår, ser til sin fortvilelse i speilet at høyre øyelukk har slått seg bokstavelig talt vrang, kler seg, leter etter kort og nøkler, reiser på jobb, zombiesmiler til kollegaer, går med to istapper av noen hender resten av dagen, sørger for å kontinuerlig ha en varm kaffekopp å varme små forfrøsne fingre på (og ikke minst stimulere sentralsystemet som tilsynelatende er dødt), man går for halv maskin, tygger smakløse gulerøtter til lunsj, (tappert forsøk på å kompansere for nedsatt fettforbrenning), og man gjemmer skamfullt bort oppflisede neglstumper når man sitter i møte..
Der minner man stadig seg på å tyne konsentrasjonen, og gi slipp på evinnelig dagdrømming. Ellers enn dette, er alt bare velstand!!
-
04-01-07, 12:12 #2
Sv: Uten armour thyroid, er hver dag en kamp
Hei , jeg har ikke noe. Men bare tenkte at de jo lager noe tilsvarende på glostrup apotek, ifølge posting i tråden om tilsvarende preparater her for en stund siden og at de kanskje kan gi deg navn på noen leger som gir resept på det. ellers ville de jo ikke laget det, hvis det ikke var etterspørsel.......http://www.glostrup-apotek.dk/ det går jo an å spørre dem.
De på det danske forumet vet ikke noe? (hmm det var noen som postet om et dansk forum men jeg finner ikke noe.
I amerika spør man apoteket hvilke leger som forekriver Armour Thyroid og man får også svar. Synes ikke å være hemmelig.
Lignende tråder
-
Hei, hei - nytt medlem
Av Marin Grense i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 15-04-08, 23:12 -
Jeg har akkurat fått påvist lav stoffskifte
Av KIDA i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 06-01-08, 12:10 -
Nytt år, nye muligheter!!
Av Maia i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 08-01-07, 21:39 -
Nytt forum:
Av kris i forumet Nyttige linkerSvar: 2Siste melding: 19-04-06, 22:41
Svar med sitat
Bokmerker