Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
03-01-07, 14:49 #4
takk for svar
hei dere jenter som tar tid til å svare,
jeg er så glad for at jeg får info om dette, og føler at jeg ikke er alene, ingen i min famile har hatt struma så det er ingen å henvende seg til.
Jeg er og glad når jeg ser at det er store muligheter for at egn blir bra og i god form etter ett inngrep av denne typen. Jeg har nå blitt sykmelt etter nyttår 1 mnd, jeg har hjertebank og sviing/smerter i brystet, jeg er og vel det som en kan kalle labil i hummøret, legen har tatt en test på meg og funnet ut at jeg er deprimert og ville sette meg på tabletter, men jeg er ikke sikker om jeg vil det, har en følelse av at det er kjertelen sin skyld at jeg har fått dette tullet. men det kan og være en ,mulighet for at struma og hormmon forstyrrelser har trigget frem en depresjon. dere som har hatt depresjoner har dere gått på tabletter eller har det hele "ordnet" seg etter at dere fikk operert bort kjertelen?
sofus
Lignende tråder
-
NRK hadde en god sak om mat og tilsetningsstoffer
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 03-11-10, 14:23 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
Frustrert over legen... Hadde ikke forventet meg dette!
Av Moxa i forumet Hos legenSvar: 14Siste melding: 11-12-09, 14:49 -
Jeg fikk et barn i desember 1997 og hadde absolutt ingen oppfølging av hypothyreose
Av rubimor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 24-08-06, 11:19

Svar med sitat
Bokmerker