Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard noen som vil være min "slankekompis"? :=)

jeg er så ufattelig lite konsekvent - dvs, jeg spiser ganske sunt, men må ha stålvilje for å klare å gå ned i vekt.

derfor trenger jeg en som har ca samme mål som meg, hvor vi kan følge hverandre opp sånn avogtil. Ikke noe detaljerte greier, og jeg spør her fordi jeg merker jeg trenger noen som kan skjønne at det ikke er så lett med dette stoffskiftet:=)

Jeg:jente på 26 år, BMI på nesten 26. Vil gå ned 15 kilo.
    Spiser sunnere enn gjennomsnittet, men trenger noen som kan være streng med meg når det gjelder trening:=)

foreslår at oppfølgingen blir på et enkelt plan(bare om man ha følgt planen sin eller ikke) ca annenhver/tredjehver uke i begynnelsen på privat melding her?

Ellers: har ikke lyst til å drive detaljert oppfølging, eller slankeklubb, men mer en motivatorfunksjon for oss som går snilesent ned i vekt:=)

hvis noen gidder, så melder man seg på privat melding til meg. blir vi flere deler vi oss bare i to og to:=)

Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    23

Standard

hei. det vil jeg gjerne. jeg er 22 år,to barn. 25 kg for mye.lavt stoffskifte
    TSH var på 170. Legen hadde fått sjokk når hun så blodprøven for så lavt hadde hun aldri sett, så hun hadde ringt sykehuset.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    50
    Meldinger
    539

Standard

Og har det hjulpet med en slankevenn? Jeg er veldig interessert i hvordan dere gjorde det i så fall

Lignende tråder

1. Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
    Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 23
    Siste melding: 01-09-08, 22:50
  2. Noen som har "nye" referanseverdier fra Aker?
    Av tussi i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 01-12-06, 19:16

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn