Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
29-12-06, 23:17 #2baremei Gjest
Re: Knute struma !!!
Alt du beskriver kunne jeg skrevet selv, jeg hadde også knutestruma, men færre og mindre knuter som produserte og ga meg berg-og-dalbaneform med hyper-hypo-normal og på'n igjen.Nå vil han fjerne knutene og hele "Stasen" som dere kaller det.
Få skiten vekk, jeg mener du ikke har noe reelt alternativ enn å fjerne det.
Ja, det er vanlig. Da har du sannsynligvis produserende knuter, som forårsaker svingningene og som forvirrer kjertelen og hypofysen. "Alt" blir feil, og du må enten operere ut eller få radioaktiv jod. Med slike knuter du beskriver høres operasjon ut som det eneste fornuftige.Er det vanlig at en SVINGER i for høyt og for lavt nivå, jeg synest at jeg har mange av symptomene for begge nivåer.
Argh! Jeg blir så sint på kvakksalvere! OM man mener det og OM det skulle være sant har de ikke lov til å si slikt - de skal hjelpe deg, ikke legge sten til byrden. Si til et kreftsykt og døende menneske at de selv har skyld i det - det er bare tull og tøys. Det kan like gjerne være tilsetningsstoffer eller miljøgifter eller gener - VI VET DET IKKE!Jeg har og fått vite av en alternativ dame at vi selv er desverre ansvarlige for at vi har fått desse plagene, vi har gått på bekonsnig av oss selv for lenge, og undertrykt meninger og følelser, dette setter seg i halsen og gir plager med hypofyse og hormoner ??? Noen komentarer om dette?
Det er nesten umulig å svare på. I beste fall to uker - i verste fall to år.Om jeg operere hvor lenge går dere sykmeldt, og hvor raskt er en i arbeid igjen?
Kommer an på hvor dårlig du har vært, hvor lenge du har gått syk, hvor godt du reagerer på tyroksintilskudd osv.
Vanskelig å si uten flere detaljer om deg og tidligere blodprøver, og det er så individuelt.
Men er du som folk flest (og ikke som de fleste her inne, vi er sånne vanskelige tilfeller, stort sett) reagerer du bra på Levaxin, og man kan anta sånn ca 1-3 måneder før du er i grei og stigende form igjen. Hvis du idag takler full jobb og har noe du kan kalle et liv selv om du sliter tungt tar det sannsynligvis kortere tid enn om du har vært helt eller delvis sykemeldt i lange perioder og alt er bare gørr. Tror jeg da, bare utifra egen erfaring.
Lykke til!
Lignende tråder
-
NRK hadde en god sak om mat og tilsetningsstoffer
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 03-11-10, 14:23 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
Frustrert over legen... Hadde ikke forventet meg dette!
Av Moxa i forumet Hos legenSvar: 14Siste melding: 11-12-09, 14:49 -
Jeg fikk et barn i desember 1997 og hadde absolutt ingen oppfølging av hypothyreose
Av rubimor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 24-08-06, 11:19

Svar med sitat
Bokmerker