Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
07-12-06, 23:11 #4baremei Gjest
Jeg har ett råd til deg: sett deg inn i dette.
Lær deg alt om blodprøvene, hvordan svarene er og hva de betyr.
Få utskrifter av alle prøveresultater, husk å få med normalområdene. Uten er det håpløst å sammenlige prøver over tid.
Skriv dagbok, lær om medisinen osv.
Du blir nødt til å følge nøye med på alt som har med alt å gjøre for å være sikker på at hun får riktig behandling.
Det kan du nemlig ikke forvente at du får fra fastlegen med mindre han er en meget spesiell fyr. De fleste leger kan altfor lite om dette, enda mindre når det gjelder barn.
Barneklinikken er vel og bra, men undersøk og forsikre deg om at de har erfaring med barn og stoffskifte eller at de kan samarbeide med noen som har det.
Hvis de ikke gjør/har det må du gjøre en innsats for å finne en endokrinolog som kan sakene sine.
Jeg ønsker ikke å skremme deg, og håper ikke jeg gjør det, men alt dette vil gjøre livet adskillig lettere både for henne og resten av familien.
Lykke til.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Nettopp fått diagnotisert høyt stoffskifte.
Av Howdy i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 28-06-07, 11:48 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Små kattepuser burde vite å komme hjem!
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 20Siste melding: 14-10-06, 00:03 -
Jenta mi ble født med forhøyet verdier...
Av Krapylet i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 13-08-06, 23:05

Svar med sitat
Bokmerker