Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
Tråd: Svimmelhet
-
23-11-06, 23:47 #11
Jeg har også denne svimmelheten. Har ikke funnet årsaken til den jeg heller. Men jeg er ikke så hardt angrepet så det går an å leve med det
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-11-06, 08:32 #12
En slik svimmelhet var jeg også plaget med svært lenge. Trodde jeg skulle "tippe" til tider
Det var ekkelt og skremmende. Ã… kjøre bil var uaktuelt!
Stress gjorde det definitivt værre - og hvis jeg ikke fikk i meg mat på en stund sluttet det meste å virke. Klarte ikke finne ord og jeg snakket uklart og tregt. Ting ble jo heller ikke bedre av at jeg ikke fikk sove i mer enn 3 timer av gangen. Våknet til tross for "syk" tretthet. Nei det var en fæl tid. Jeg ble sykemeldt + at Levaxin ble økt. Det har hjulpet en del.
Lignende tråder
-
svimmelhet
Av lisundb i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 50Siste melding: 23-03-11, 21:09 -
Svimmelhet?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-04-10, 16:54 -
synsproblemer/svimmelhet
Av jessica i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 24-08-07, 21:09 -
svimmelhet
Av Linroed i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 06-09-06, 21:20
Svar med sitat
Bokmerker