Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
23-11-06, 21:52 #20
Re: trenger litt trøst
Ja, vi er visst det. Jeg dro på ferie i syden med ei jente som jeg var sammen med. Slutt når jeg kom tilbake. Der nede var vi enig om at 1 uke var altfor lite. Når jeg var kommet hjem sa hun at det var MER enn nok. Jeg prøvde gang på gang å si hvordan det var. Prøvde å forklare min merkelige oppførsel. Ingenting går inn. Det er kun den "normale verden" som gjelder og alt som ikke de kjenner til er enten løgn eller så er det et tegn på at vi er deppa. Alt kan forklares med at vi er deppa. ALT! Jaja. Bra hun er borte. Hun var ikke god nok for meg uansett.
Opprinnelig skrevet av marimat
For øvrig ikke pent sagt av gubben din at du måtte oppføre deg som en voksen osv. Jaja. Vanskelig å si. Jeg vet jo ikke om deres forhold og frustrasjoner, men det høres ut som om han har gitt opp altfor lett og ikke prøvd å forstå hvordan det er.It's nice to be important, but it is more important to be nice! (eller et eler annet slikt)
Lignende tråder
-
Tenk om du ikke fikk lov å klemme barna dine
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 1Siste melding: 27-05-13, 19:39 -
Barna med lavt stoffskifte
Av Siven i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 29-12-09, 08:48 -
Barna i behandling
Av Lulu i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 04-12-09, 08:20

Svar med sitat
Bokmerker