Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Spørsmål om kortisol
Threaded View
-
23-11-06, 11:23 #26
Synes dette hørtes litt rart ut....... Er det ikke slik at en skal bli litt sånn "på allørten" når kroppen blir utsatt (kunstig her da) for stress? synes det tyder på at det er noe som er som det ikke skal være jeg.....
Opprinnelig skrevet av sandra
Er i grunnen litt interessant og følge med deg, fordi jeg holder på og bli utredet for de samme tingen som deg.
Legen min har vist også en mistanke om slitne binyrer, eller i hvertfall at det er noe tull med hormonbalansen av en eller annen grunn. (grunnen er muligens at jeg ikke har sovet en hel natt på 1,5 år pga en liten som ikke sover...)Hypertyreose høsten 2003. "Alle gode ting er tre" ;) Storebror 91, lillebror 03 og bittelillesøster 05
Lignende tråder
-
Kortisol
Av Vilde i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Kortisol
Av shayfie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-06-08, 15:00 -
senke skuldrene med kortisol på 715?
Av tor31 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 30-01-07, 15:00 -
Serum Kortisol på 400
Av RIGG i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-09-06, 21:29

Svar med sitat
Bokmerker