Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Tråd: Stadig forkjøla :-(
Threaded View
-
22-11-06, 23:25 #11
Leya
Dette var snodig. Fikk også "ralling" for noen år siden. Har også hatt lungebetennelse før den tid, men jeg husker ikke hvor lenge etterpå jeg fikk rallinga. Det er så flaut. Høres ut som en skikkelig bryggesjauer av og til når jeg hoster. Kan faktisk også få noe lignende når jeg ler noen ganger....har ofte "ralling" fra bronkiene når jeg blir forkjøla. Fikk dette etter at jeg var dårlig veldig lenge med lungebetennelse for en del år siden.
Hanne
Jeg hadde kikhoste når jeg var liten. Jeg hostet så jeg spydde ut over bord og gulv og halve huset, gang på gang. Tror også det var noen anfall av "hikke-hoste-spying". Var grusomt, fikk ikke puste, veldige kvelningsfornemmelser - var til lege, tror ikke jeg fikk medisiner. Men det kan vel variere fra person til person. Trodde bare kanskje at "barnesykdommer" slo enda hardere til hvis en først ble rammet som voksen. Men det er nok bare det at det er individuelle forskjeller. Du skriver at du ikke er plaget med forkjølelse. Kanskje blir de med problematiske luftveier hardere rammet - at forskjellen kan ligge der. ??Det falt meg ikke inn at det kunne være kikhoste, trodde hostinga skulle være mye verre."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker