Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Litt om meg og mitt....
Threaded View
-
21-11-06, 10:08 #18
Syk - igjen.... Ãsj !
Hele forrige uke lå jeg hjemme med halsbetennelse og nå når jeg endelig er tilbake på jobb, så har jeg blitt så veldig forkjøla.... Hoster til jeg kaster opp og har mista stemmen ! :evil:
Nå er det 3. gang jeg er dårlig med forkjølelse siden august. Jeg som sjelden blir forkjøla, skjønner nå ikke noen verdens ting. Hoster fra langt nede i bronkiene og har veldig vondt i brystet.... Mistenker broniktt ja..
På jobben sier de at jeg burde være hjemme, men jeg føler meg ikke såå dårlig heller da, selv om jeg kjenner at jeg er "litt" varm :P
Er på siste dagen med antibiotika idag og håper jeg slipper mer, for jeg blir så dårlig i magen av disse tablettene...
Er det flere som blir lett forkjøla om dagen ?
Glemt å ta blodprøver har jeg også, så jeg må vel utsette legebesøket en stund så jeg er sikker på at de har fått svarene...
Nå har jeg også endret doseringen min igjen. Er nå på 2G Armour og 0,50mcg Levaxin. Føler det ganske greit, foruten at smertene i armen så smått er tilbake. Det virker som om det er Levaxin som gjør at smertene kommer tilbake, for den perioden jeg nå har vært uten og bare brukt Armour, har jeg ikke hatt smerter i det hele tatt. Snodig.
n'Finn og Nora hadde sikkert hatt noen meninger om det tenker jeg
Lignende tråder
-
Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 03-04-08, 19:55 -
lurer litt på stoffskiftet mitt
Av evius i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 01-05-07, 20:36 -
Ny i forumet. Litt om mitt sykdomsforløp...
Av Thyr i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 04-05-06, 22:32

Svar med sitat
Bokmerker