Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Spørsmål om kortisol
Hybrid View
-
18-11-06, 07:28 #1
4 dager til jeg skal på sykehuset,nå gleder jeg meg veldig,ønsker SÃ… sterkt at legen skal fortelle meg at det er medisiner å få for dette.
Hvis jeg får medisiner som hjelper for dette,at jeg kan begynne å være våken og tilstede igjen, kose meg med barna mine, føle ro og behag inni meg og alt annet som er normalt...da skal jeg kose meg så mye.
men, hva skal jeg gjøre hvis jeg IKKE kan få noen slags medisin?
Har ennå ikke fått noen barnehageplass.
Mannen min var i barnehagen igår og snakket med styreren der, får plass så fort noen slutter. Hvis det ikke imellomtiden kommer nye høyere prioriterte barn.
Det er vondt å gå med følelsen av å ikke kunne ta seg av datteren min på den måten hun trenger også, det blir en glede å vite at hun kan leke og more seg med andre barn , ikke bare sitte her å se på tv.
Jeg hadde knapt hørt om stoffskifteproblemer jeg før min søster ble syk, høyt stoffskifte.
Jeg viste ingenting om det.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
Lignende tråder
-
Kortisol
Av Vilde i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Kortisol
Av shayfie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-06-08, 15:00 -
senke skuldrene med kortisol på 715?
Av tor31 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 30-01-07, 15:00 -
Serum Kortisol på 400
Av RIGG i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-09-06, 21:29

Svar med sitat
Bokmerker