Vet du hva, nora, jeg må virkelig ta av meg hatten for deg - gang på gang! Du er et unikum av informasjon og velvilje

Ja, det er vel godt mulig at hun har sliten binyrebark, selv om hun kanskje ikke har alle symptomene. Kan man få sliten binyrebark av for høyt stoffskifte også? (Selv om vi kanskje ikke kan utelukke at hun har/kan ha hatt lavt stoffskifte også.)

Jeg tror ikke hun blør mye under mens, bare det er så ofte - og så PMS hver gang. Selv blir jeg grusomt dårlig uka før mens, så hun må jo leve i et nesten konstant helvete.

Damen er gal, så vi sjekker ikke resten av hypofysen og hormonene
Hahaha - for en beskrivelse, du er ikke sann

Ja, jeg blir selv litt bedre av progesteronkrem, så jeg må få anbefalt henne det. Jeg vet kun om en som man kan kjøpe på helsekost av Wild Yam, virker ganske bra - men dyr: 355 kr. Finnes det andre i håndkjøp? Hun kan ikke noe med PC og internett, nemlig.

Og Cølliaki vet jeg ikke. Skal ta det opp med henne, men kanskje litt etter litt så det stakkars hodet hennes kan følge med. Samt at legen også må følge ting opp. De styrer jo allerede mye med mye prøver pga Litium'en, og hun er fryktelig dårlig med astma'en for tiden - bronkitt eller lungebetennelse i tillegg.