Hei igjen ;)

Kanskje hun har noen av kortisol-symptomene, men absolutt ikke alle. Hun blir trøtt om kvelden, ikke våken. Tror ikke hun er spesielt skvetten eller får mareritt - hun har aldri nevnt dette.

Men hun har salthunger og mye angst og uro. Også noe tull med blodsukkeret.

Brune merker vet jeg ikke, har i alle fall ikke sett noen. Men jeg kan spørre henne om det (hvis jeg får tak i henne - har forsøkt i dag uten hell - er bekymret )

Hun har vært mye sengeliggende. Også plaget av kvalme og svimmelhet.

Uansett så får man vel sjeldent alle symptomene?

Det kan godt være hun har slitne binyrer i tillegg - kanskje ikke usannsynlig om hun skulle ha et stoffskifte som går litt opp og ned, men der er MER - det er jeg helt sikker på.

Men når jeg får tak i henne kan jeg jo be henne om å få tatt TRAS og Anti-TPO i alle fall.

Joni
Så godt at hun har deg som har stor omsorg for henne
Jo, det er sikkert bedre enn ingenting, men jeg kan jo nesten ikke gjøre noe som helst. Ja, det er fint med fakta-hjelp underveis her, for vi må jo forsøke å finne ut av dette. Bare utrolig at legene ikke gjør mer når folk er så dårlige. Jeg forstår det altså ikke. Så jeg håper inderlig også på adekvat behandling for henne - ja for oss alle sammen. Vet ikke om hun orker å kontakte Thyroideaforeningen, men jeg kan nevne det for henne.

Takk skal dere ha, folkens