Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
01-11-06, 22:56 #5
Takker igjen, baremei
Ja, jeg tror at du er inne på noe vesentlig der. Inni mellom har hun noen kjempegode dager - så jeg bare kan misunne henne. Men meste av tiden har hun det visstnok fryktelig. Og som du beskriver, så tenker jeg da at hun må ha det mye verre enn meg som er hypo.Personlig holder jeg en knapp på å behandle så man blir hypo og heller får medisin for det, enn å gå med svingende hyper. Det er bare så utrolig fælt, mye verre enn hypo, fordi det er så ustabilt og man er både hypo og hyper og alt mulig annet på en gang. Synes jeg, da.
Men hun er antakeligvis manisk-depressiv også, og Litium mot dette skal visstnok senke stoffskiftet. Så nå som TSH er så lav og de andre prøvene er fine, så er de vel fornøyd med det. Kanskje hun burde slutte med Litium og se om TSH da synker? Evt de andre prøvene beveger seg utenfor normalområdene? Men hvor i all verden skal det stakkars menneske da gjøre av seg i tiden uten stoffskiftemedisin eller Litium?
Radiojod har tidligere vært vurdert, vet jeg. Men det er vel ikke aktuelt nå som prøvene er "fine". Hun er vel snart forbi fruktbar alder, så det skulle vel ikke være det store problemet.
Hvorfor kan man ikke gå på Neo-Mercazole over lengre tid? Hva gjør denne medisinen egentlig?
Hun har sendt meg en del andre prøvesvar, vil du se på dem, baremei?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker