Jeg har nok hatt leamus fra tid til annen, men ikke mer enn det som er normalt.
Leggene mine er derimot i full aktivitet alle døgnets 24 timer. Det kan likne på leamus, men når man holder rundt leggen kjenner man at bevegelsen kommer fra dypet.
Flere leger har observert dette - fra sin posisjon bak Pc-en - og skrevet "fasiculasjoner" - noe jeg mener må bety overflaterykkninger.
Legene tar jo ikke på folk lenger - selv ikke etter min forklaring, som de bare smiler litt av mens de tapper i vei på tastaturet.

Dette er en plage for meg, for jeg antar at dette også er årsaken til at jeg er konstant støl der, og når dette blir verre så er det vel dette som også gir krampene.

Da jeg var på Levaxin var dette konstant og ble bare verre og verre med tiden.
Så ble det mye bedre når jeg gikk over til Armour. Iallfall krampene ble helt borte, og smertene mindre.
I sommer prøvde jeg på blande inn litt Levaxin i dosen. Først 25µ/dag som så ut til å gå bra, så 50µ og da startet krampene og det ga seg ikke når jeg da gikk ned til 25 igjen. Heller ikke etter at jeg slutta helt ga det seg. Ikke før jeg var oppe i 2,5Grain/dag - da ga det seg.
Og nå trur jeg det kommer til å bli nesten bra igjen.

Men saken komplisseres av at jeg også testa store D-vitamindoser i sommer, og jeg merka også at det hadde betydning. Hvis jeg spiste kalsium forsvant krampene på et kvarter. Magnesium virket også.
Så det har noe med dette å gjøre.
Men jeg tror det blir verre når stoffskiftet er lavt også.

Jeg skal teste om store D.vitamindoser gir krampe når doseforholdne er blitt mer stabile på den høyere dosen jeg tar nå.
Neste år ?