Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: Noni
-
07-10-06, 11:16 #1
Noni
Hei alle dere som bruker forumet,er det noen av dere som har prøvd noe som heter noni?
-
07-10-06, 14:15 #2
Noni tabletter, men hjelper ikke - så vidt jeg vet. Men mulig Noni Juice`en er mer virksom? Disse tablettene kom via et firma der du betaler kr 39,90 for en mnd osv. Ikke særlig seriøst kanskje? Jeg HAR spist i 1 mnd da. Og det er kanskje heller ikke lenge nok?
Hva hjelper de for/mot?? DET husker jeg ikke!• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
07-10-06, 15:00 #3
Fikk selv tips om at flytende er mer virksomt.Bør gi det en sjanse på 3-6 mnd.Kjenner ei med fibromyalgi som sleit med humøret,kort sagt ho tørr ikke bli fri for fludiumet. klemz
-
07-10-06, 17:37 #4
Hei du, det var en artig signatur du hadde
Jeg kjenner ei som distuberer noni-juice, hun forteller at hun kundene renner henne ned.. Trenger ikke reklamere for juicen, den selger seg selv.. Men personlig har jeg ikke drukket den, kan liksom ikke prøve alt man hører om, og iallfall ikke samtidig.
Noni skal være helsefremmende på alle felt, hun jeg kjenner har reist ned og sett forholdene på Tahiti der nonien kommer fra. Men om det gode ryktet er fortjent, eller om det er tull og tøys som så mye annet i denne helseindustrien, er ikke godt å si.. Du får nesten bare prøve.
-
07-10-06, 18:48 #5baremei Gjest
Dere kan jo ta en tur på web og søke etter forskningsrapporter (sånne ordentlige, ikke historier, påstander og anekdoter).
Noen sier det er bra, andre sier ingen virkning, andre igjen melder om bivirkninger i gitte tilfeller.
Les og vurder selv.
Søk f.eks. på noni+studies. Også er det bare å sile vekk det useriøse, som er mesteparten.
-
08-10-06, 22:01 #6
Har hørt om ei som påstår at hun ble frisk av ME med noni-juice. Hun selger det visst selv nå.
Så har jeg sett et program på TV hvor noni-juicen fikk veldig mye kritikk. Det ble bl.a. sagt at konsentrasjonen av det ulike i juicen var alt for liten til at det kunne hjelpe mot noe som helst.
Så jeg vet ikke, men det hadde jo vært hyggelig hvis det var noe som kunne hjulpe for noe som helst. Jeg synes i alle fall det er veldig dyrt, så da er det ikke så lett å få testet det ut."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
09-10-06, 00:59 #7
Ja, det blir nesten umulig å følge med i alle de produktene som skal gjøre oss friske. Det vil jo ikke si at det ikke kan virke på noen
Men for meg blir det også for stor økonomisk belastning å prøve alle slags preperater. Og så er jeg vel rimelig skeptisk også da ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
02-11-06, 07:46 #8
Hei dere,nu har æ brukt NONI i 3 uker,de 3-4 siste dagene har æ ikkje trengt å sove på dagtid :P .
Det kan jo selvfølgelig være tilfeldig,men....
Tida går fort og vet dere hva siste uka har æ våkna med en deilig,barnslig følelse av julestemning.
En halv meter snø og greinene på trærne henger tungt av snøen.Akkurat nu e det ikkje så værst å være mæ.
-
02-11-06, 13:21 #9
Det unner jeg deg

Nyt det i fulle drag!!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
07-11-06, 13:46 #10
Hei,
Min mor har drukket noni over lang tid. Hun hadde god virkning av den i begynnelsen, men etter ei stund var ikke virkningene så merkbare. Kanskje det er slik at man bør ta pauser innimellom?
Selv hadde jeg tenkt å begynne med noni, men jeg har fått vite at for mye frukt ikke er bra når man har stoffskifteproblem. Ihvertfall ikke hvis blodsukkeret er høyt. Dermed begynte jeg ikke med den likevel....for noni er jo frukt.
Svar med sitat
Bokmerker