Hei Kamelona

Jeg har følt meg SÃ… ensom med dette, og har alltid bare kjørt meg selv til jeg stuper for ikke å være verre enn andre. Dessverre har det bare ført til at jeg blir syk HELE tiden. Jeg har blant annet hatt 15 lungebetennelser på 8 år, den ene av dem varte i nesten 4 mnd!! Sånt blir man sliten av. Hvis dette kan skyldes stoffskiftet mitt så er det jo strålende, for da kan det kanskje fikses?
Jeg kom til å tenke på at jeg gjerne hadde feber og influensalignenede tilstander i felere uker av ganger før jeg fikk medisin (Levaxin). Jeg trodde som du, at det måtte være at immunsystemet mitt ikke virket som det skulle, for man skal IKKE ha feber så lenge og så ofte som jeg hadde. Hos meg forsvant det heldigvis med Levaxinen.

Men, jeg tenkte på deg og at det kan være at kroppen din ikke klarer å nyttegjøre seg av Levaxinen skikkelig??! Jeg sov også enormt mye før jeg fikk virkning av medisinen (og gjør det enda om jeg blir for sliten). Kanskje du skulle prøve Armour eller T3 tilskudd.. Hvis det viser seg at kroppen din ikke har noen hjelp i Levaxinen (som det ikke ser ut til at den gjør) så er det på tide å forsøke noe annet. Slik skal du ikke gå!!!!