Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Tråd: Spørsmål om kortisol
Hybrid View
-
04-10-06, 09:04 #1
Du kan søke på analyseverdier Aker..jeg tenkte også på prolactinom dvs en godartet svulst i hypofysen (det er ganske vanlig) som produserer for mye prolactin. Men om du har lav - normal produksjon stemmer jo ikke dette bildet helt. Hvor bor du hen i landet? Har du tilgang til en lege som praktiserer naturmedisin? Om du bor i oslo, kan du kontakte f eks Arena Klinikk. De tar analyseprøver av hormoner i urin, samt spyttprøver for å fange opp svingninger i bl a kortisol.
Du bør ringe legen din! Det er fælt å sitte og vente og ikke vite hva de tenker.. Kanskje kan de sette deg opp på ringelista, så kan han forklare deg litt om prøvene han har tatt av deg?
Slitsomt å være mamma på fulltid når man har nok med seg selv..jeg føler meg helt kaputt- og har fått minstemann i barnehage, bare 9 mnd gammel..det går kjempefint, han trives veldig godt. For meg var det en nødvendighet, jeg følte meg helt utenfor meg selv, orka ikke å engasjere meg..det var fælt.. Nå får jeg hente meg inn og være en god mamma på ettermiddag, kveld og natt..ikke så mye monstermamma nå som før..Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
Lignende tråder
-
Kortisol
Av Vilde i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 12-05-10, 13:08 -
Kortisol
Av shayfie i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 23-06-08, 15:00 -
senke skuldrene med kortisol på 715?
Av tor31 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 30-01-07, 15:00 -
Serum Kortisol på 400
Av RIGG i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 21-09-06, 21:29

Svar med sitat
Bokmerker