Vil først si: Tusen takk for innspill.

nei,jeg har ikke økt pigmentering, er veldig lys i huden.
Har fått noen rare lysbrune rundinger på leggene(ikke fregner, annerledes)
Jeg har lest den linken Kris la ut, har allerede kopiert den for å ha den med til legen min. den er utrolig opplysende.

jeg har en veldig flink fastlege, men hormoner er ikke det de har mest om i utdannelsen sin for å si det sånn.

Jeg har blitt henvist til CT av endokrinologen, skal dit om en uke, jeg skjønte først ikke hvorfor, men tror det har med hypofysen å gjøre.

Det væsker fra brystene mine også, som når man lekker litt når man ammer, men mindre. har ikke ammet på mange år.

Veldig søthunger som jeg prøver ignorere nå.

Har snakket med mannen min om barnehaveplass for vår 3 åring,for jeg er rett og slett for syk til å greie å ta meg av henne på den måten hun trenger nå, leit, men barnehave er jo positivt for barn.
problemet her jeg bor er jo som mange andre steder i dette landet:lange ventelister.

det er ikke så lett å ikke utsette seg for stress,da mannen min og jeg tilsammen har 6 barn i perioder.fra 3 til 19 år,da opplever man problemstillinger av mange slag.

har tenkt på det Kris skrev om kortisonpreparater,jeg har også hørt mye skummelt om det.

jeg er egentlig litt bekymret for fremtiden nå,fot tillegssykdommene som kan følge.

FOR sykdommer som kan følge med.he he.