Side 2 av 4 Først 1234 Siste
Viser søkeresultater 11 til 20 av 32
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

oi, va`kke meninga

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

DET ER HELT OK!!! hi hi Det var det jeg mente heisann
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei

Idag har jeg hatt problemer med kvalme og slapphet. Er ikke sikker på om jeg har fått omgangssyke eller om det er medisinene. Er det noen som har vært borti slike symptomer på Liothyroninen??
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Anne Ma ;)

Spennende, håper du får positiv virkning.

Godt at du tar så liten dose. Jeg ble hyper etter et par måneder med 2 x 10 µg om dagen. Harde hjerteslag hver natt, kvalme, veldig sult, etterhvert nærmest diare....

Så jeg kuttet Lio fullstendig. Men jeg vil kanksje forsøke til vinteren igjen fordi noen mener det kan hjelpe på kroppsvarmen. Hvis jeg forsøker igjen, vil jeg bruke en mer forsiktig dose - slik som deg.

Når det gjelder slapphet, så kan man vel bli slapp både med for lite og for mye... Forresten så økte jeg litt Levaxin da jeg begynte med Lio fordi jeg hørte at Lio kunne få FT4 litt ned, ifølge prøvene mine etterpå, så dette ut til å stemme. Kanskje du skal få tatt prøver rimelig hurtig for å følge med på FT4?

Lykke til
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Takk for det gode rådet Stina

Jeg våknet uten kvalme idag. Har tatt medisinenen nå så får jeg se om jeg reagerer med kvalme eller ikke. Får uansett se det an noen dager, det kan jo være at kroppen reagerer uten at det er noe som vil henge i over tid.
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Kvalmen er tilbake i selskap med svette og dirrende indre følelse. Jeg tror det er medisinen. Jeg skal vente og se til ihvertfall mandag før jeg slutter eller kontakter legen.. Det kan jo være flunse eller noe slikt Håp, håp, håp!!!!

Jeg var jo ikke helt stabilisert etter sist krasj da jeg startet, så det kan jo logisk sett virke inn på det hele.
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Det du beskriver er veldig typisk binyrebarksymptomer, altså... Det var akkurat sånn jeg reagerte da jeg begynte på Levaxin, og ved hver doseøkning. Vær forsiktig! :klem:

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Takk Kris!
    Jeg skal være forsiktig. Har bestemt meg for å ringe legen om jeg ikke er bedre mandags morgen. Tror ikke dette er sunt!!
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Symptomene med kvalme og varme minner meg om da jeg var ganske hyper. Jeg hadde hodepine i tillegg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei Cat :-)

Da jeg var hyper hadde jeg voldsom hjertebank og det har jeg ikke nå. Det virker mer som om alt er i ulage. Knallrød i kinnene som om jeg hadde overanstrengt meg skikkelig, kvalm, svett og skjelven. Ingen matlyst heller. Og så har jeg diarè også :(

Må bare syte litt!! Har så stort håp om å komme meg ut i jobb igjen og leve et vanlig aktivt liv. Buhu...

Nei, jeg gir meg ikke så fort. Må vel bare gi kroppen tid til å stabilisere seg mer før jeg eksperimenterer???!!!
    Hilsen Anne Ma

Side 2 av 4 Først 1234 Siste

Lignende tråder

1. Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
    Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 5
    Siste melding: 28-06-07, 10:20
  2. Kombinasjonsbehandling
    Av Maia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 22
    Siste melding: 26-02-07, 14:52

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn