Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    baremei Gjest

Standard Et helt annet liv.

Etter 10 år i samme firma har jeg sluttet, i likhet med en drøss andre (oppimot 90, faktisk), og skal prøve å jobbe hjemmefra.

Hadde det vært for bare et lite år siden hadde jeg vært en dissende fryktsom hypoklump med dyp angst for fremtiden, men nå rydder jeg i hus, pc og hode og er klar for ny giv.

Og Armour har "skylda". Kombinasjonen Armour og Levaxin gjør susen, og jeg sitter sjelden i ro. Klesvasken er diger, men resten av huset syr seg sammen, har handlet trådkurver og hyller og kroker og rydder i alle hjørner. Så det blir orden til slutt. Foreløpig ser det slagmarkaktig ut, men *vips* plutselig blir det bra. Tror jeg, da...

Så nå sitter jeg og skriver tilbud til kunde som skal ha omgjort hele nettstedet sitt. Og har et par-tre andre å ta tak i.

Hvis noen kjenner noen som kjenner noen som trenger nettsider er det altså bare å si ifra!

Og hvis noen i Oslo/Akershus nord trenger hjelp til kranglete pc-er likeså, enten det er ny maskinvare som skal inn eller pc-en er virusbefengt, treg osv... Jeg er som poteten, kan brukes til det meste.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Hei.

Angående formen får jeg bare si: HERREGUD SÃ… FINT A!!!!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Lykket til med formen!

Ønsker deg også lykke til med arbeidet ditt.

Er helt enig i at Armour er et fantastisk produkt. Det gav meg også et nytt liv.

Lignende tråder

1. Påvirkning av binyrene, kortisol evt. annet, stress
    Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 24-03-08, 22:34
  2. Kul på ryggen
    Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?
    Svar: 12
    Siste melding: 28-09-06, 14:18

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn