Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Ett slående argumet må være at du har prøvd Levaxin og at dette ikke har den ønskede effekt. Da SKAL du ha et annet tilbud. Det står i loven.

Du må forklare godt og omstendelig hva det er som gjør at du ikke kan bruke Levaxin og hva som gjør at Armour er bedre.
    Jeg ville valgt å gjøre dette skriftlig.
    Gi deg selv god tid til å ramse opp alt. Muntlig på et legekontor - avbrutt av en lege som helst ikke vil gi deg Armour - har du ikke en sjanse.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Blir nok vanskelig å overbevise legen, for jeg har prøvd Levaxin men jeg hadde fine prøver og da har jeg ikke noe bevis for at det ikke virker.

Det er bare det at det hjalp ikke meg at prøvene var fine for det var ikke jeg. Jeg merket ikke noen forskjell på om T4 var 7, 21 eller 40.

Fatter ikke at det skal være så vanskelig for legene å forstå. Jeg tenker også at legen kan vel ikke se om jeg tar Levaxin eller ikke. Så om denne legen ikke vil skrive ut Armour skal jeg vise ham hvor syk jeg blir og da forandrer han kanskje mening.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Det er jo DU som har skoen på da cat. Og du som forteller om hvordan du har det. Dette blir din anamnese, og den må legen din ta hensyn til.
    Jeg hadde det også sånn at det var like jævlig uansett hva fT4 og TSH var på. Og vi er vel heller ikke alene om det tenker jeg.
    Får tru at du møter forståelse for din situasjon hos den nye da.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Medisinering
    Av Jodie i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 27-02-08, 12:58
  2. Trenger jeg medisinering el ikke? Håper på innspill fra dere
    Av Cin i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 28
    Siste melding: 16-03-07, 21:30

Bokmerker

Regler for innlegg