Men har ikke Diare bare avføringen er bløtaktig Og må ofte på do mange ganger om dagen. Så vet at det er ikke diare at det fosser ut liksom he he håper man forstår.

Det er litt rart at vekta står bom stille eller går opp ca 400 gram eller sånt hele tia vipp vipp uff og det ødlegger så mye for meg da jeg vil så veie det jeg veier og ikke vippe og vippe :,( Samboern min sier jeg ser mye tynnere ut og han forstår ikke hvorfor vekta viser det den gjør at jeg kansje har mye vann samlet i kroppen :,(

Hva gjør mye vann i kroppen da , hvordan ser man det uff mye rart man spør om assa ivertfall jeg :,( Føler meg som sånn mase kopp he he

Jeg trener og trener enten går jeg ned 400 te 500 gram så vips er de der igjen og aldri lenger ned ennå jeg har trent som gal og jeg ødlegger nok imunforsvaret mitt så jeg har blitt syk nå forkjøla :,( Så er jeg redd for og ta det med ro med den treningen det er særlig den sykkeltreningen som tar på nå da er mindre på Helsestudio føler det er tvang :,( Hvordan bli kvitt tvang og redseln :,( Jeg vet jeg kan trene mindre men er redd :,( Bare stress i hue hele tia :,(