Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Tråd: Levaxin og vektøkning
Threaded View
-
16-09-06, 00:45 #5
Jeg kan bare føye til at jeg aldri har vært trett og jeg har trimmet masse, dvs ca 5 dager i uken i årevis. Levaxindosen min var for høy da jeg ble satt på 50µg pr dag i begynnelsen, men jeg visste det ikke. Etter hvert gikk skjelvingen over og jeg doseøkte opp til 175µg pr dag. DA snudde vekta og jeg mistet flere kilo.
Så HVORFOR den ikke holdt seg der når jeg ikke gjorde noen forandringer hverken i livsstil eller trim aner jeg ikke, og det frustrerer meg noe så inn i hampen! Jeg er heller ikke overvektig, men prøver så godt jeg kan å gjøre det JEG kan gjøre for å holde dette uvesenet i sjakk. Og det blir med mat og trim.
Ser at du har høy fT4 nå madonna. Og du har ikke hypersymptomer? Jeg har aldri kommet høyere en fT4 19 og da var jeg i grenseland med hypersymptomer. Kjenner ingenting av det etter ovegang til Armour.
Ikke til å forstå dette. Føler meg både væskefylt og - oppblåst til tider. Ikke noe gøy dette nei nemo! Måler du morgentempen du da?
Glemte å ta med at jeg tygget Liothyronin både når jeg gikk ned i vekt og når jeg økte igjen. Liothyroninen har ikke hjulpet meg.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Vektøkning
Av Bille i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 26-02-07, 20:35 -
Ft4 og vektøkning
Av moor i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 01-08-06, 07:35 -
Vektøkning...
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 04-07-06, 15:00

Svar med sitat
Bokmerker