Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Hybrid View
-
12-09-06, 20:06 #1
Litt oppsummering:
Har definitivt vært overdosert i det siste. Hadde hjertebank hver natt. Men ikke raskere hjerteslag, bare veldig tunge. Søvnen har bestemt heller ikke vært bedre. Så har jeg vært en del kvalm og fryktelig sulten. Har spist "mye" de siste tre ukene ca, så jeg har lagt på meg flere kilo igjen.
Så nå er det slutt. Slutt på Liothyroninen, og jeg går tilbake til 100 µg Levaxin om dagen, muligens 50 µg i dagene før menstruasjon. Altså tilbake til der jeg var før jeg meldte meg inn her på forumet ca begynnelsen av mars.
Men det er mulig jeg vil øke medisinen noe, evt ta litt Liothyronin til vinteren. Vi får se...
Jeg vil i alle fall ikke ødelegge høsten for meg som pleier å være noenlunde bra, med overdoseringsproblematikk. Vil også be dere andre om å være forsiktige med for mye medisiner, det kan nok være farlig.
Mine blodprøver har jo i grunnen vært ganske fine lenge, så vidt jeg har forstått (unntatt Anti-TPO). Og nå har jeg jo selv sett at Levaxinen er i blodet, men kanskje ikke i cellene. Hvorfor ikke? Er det mangel på vitaminer/mineraler som kan gjøre dette, eller noe annet? T2, T1, T0 i Armouren? Pga denne mistanken har jeg nå heller kjøpt en del vitaminer/mineraler - helst magnesium, kalsium og D-vitamin. Så da blir det spennende å se om dette hjelper noe. Prøver også Rosenrot."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker