vet hvordan du føler deg. jeg var slik når jeg ble sykemeldt hadde mest lyst å bare gjøre slutt på alt, var så sliten,ryggen.hele kroppen gjorde hvondt...men på grun av nye sykemeldingordningen så prøvde legen å få meg mer i jobb,så jeg jobber halvt nå,nå har jeg er mye bedre liv,har ofte overskudd til å gjøre andre ting,jeg går på yrkesrettetattføring.og for tiden går jeg til en yrkesrådgiver. for tiden så er jeg litt deppa,deppa,det er litt rart,vil ikke gå på klubb,ikke på hyttetur med jentene.bare å ta fatt på hobbyen ,lage glassmykker.glassfat er et ork noen dager,husarbeid er det verste.jeg havner ofte opp med å gjøre flere ting,tror dette har mye med vekten..holder på å spise fornuftig...går til hypnose for vekten. men er litt sint på helsenorge,har en kul i munnhulen,,var på et spisialistsenter på sotra, trodde jeg skulle fjerne den der,,,men neida, han henviste meg til haukeland for opprasjon .... hva med å sende meg til en lege i stedenfor 2 ,da hadde helsenorge spart penger,som det kunne brukt på andre ting,,,det ble masse dette ,kansje litt rotete ...