Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Hybrid View
-
08-09-06, 22:01 #1
Yvette ;)
Klarer ikke å måle noen morgentemp for jeg løper på do "hele" natta - da må jeg i så fall gjøre det etter at jeg har vært på do, og jeg trodde man skulle gjøre det før.
Høy dose? Hm... Gikk tilbake til 100 µg Lev i midten av juni, hvor jeg da samtidig begynte med 10 µg Lio. Så etter 14 dager opp til 20 µg Lio. Så kom jeg til å tenke på at noen mener at T3 kan få T4 ned, og begynte da å øke Lev igjen. Først 125 µg, så 150 µg. Så jeg har da hele tiden økt litt og litt. Bortsett fra den siste tiden, husker ikke hvor lenge. Men siste prøver viser også at jeg er for høy, spesielt T3, og det kan være farlig for hjertet. Skal derfor forsøke med 10 µg Lio om dagen + 150 µg Lev. Så tror jeg faktisk jeg skal legge meg flat med kun 50 µg Lev dagene før menstruasjon. Høres kanskje helt sprøtt ut, men jeg tror jeg vil forsøke det slik.
Og jo, jeg må jo vurdere Armour med tid og stunder, men hvis jeg ikke merker NOEN bedring av Lio, så vet jeg jammen meg ikke...
Ja, du drikker Thermo Complete? Ja, da er du jammen meg flink, for det er i tablettform ;) Bare erter - kan jo være det finnes i flytende også, ellers så er det to forskjellig produkter vi snakker om."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker