Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Threaded View
-
03-09-06, 20:29 #35
Jeg har av og til for god appetitt og av og til for dårlig. Jeg tror begge deler er skadelig for forbrenninga/stoffskiftet.
For når jeg ikke har matlyst venter jeg ofte til langt på dag før jeg spiser. Da har forbrenninga slått på spareblusset, så alt jeg spiser da legger seg rett på sideflesket.
Og når man har for god appetitt og spiser litt bra, så vet vi jo alle hva som skjer med oss med for lavt stoffskifte.
Så det er viktig å få det til å gå mest mulig jevnt og trutt. Siden jeg ikke alltid orker å få i meg ting tidlig på dagen, har jeg funnet ut av at det går lettere med Herbalife som er flytende. Men dette koster jo litt penger, så jeg vet ikke om jeg kan holde på dette som en varig løsning."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker