Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
02-09-06, 01:35 #19
Bare driv litt med meg du, bare gøy med litt humor ;)bare fristende å drive litt med deg
Hva er condritis?
Tinnitus - er det sånn kiming for ørene? Det kommer og går en god del hos meg, men ikke slik som mange beskriver det - som en jetmotor i øret. Trodde i mange år jeg hadde skadet hørselen pga mye høy musikk, men jeg tenker ikke på det nå - er så vant til det. Ã… herlighet, ser at du tror det er pga Armour. Er det andre bivirkninger du tror du får av Armour?
Halsmusklene - noe spesielt der?
Leggene skulle jeg også gjerne visst hva jeg skulle gjøre med siden de kramper når jeg sovner. I går fikk jeg også krampe under foten - har vært mye plaget med det, men ikke på lenge nå. Du har vel forsøkt magnesium? Jeg får i meg noe, kanskje jeg skal forsøke med mer. Ulltråd rundt beinet, n'Finn? Et kjerringråd jeg har hørt..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Vondt i halsen - UL
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-03-07, 14:34 -
Vondt i halsen min jeg!
Av Shanita i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 04-02-07, 20:29 -
vondt i halsen...
Av christina i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 26-10-06, 16:56

Svar med sitat
Bokmerker