Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
01-09-06, 23:13 #18
Jeg er nok både frekk og u-fin da og er vel født slik, men ikke noe vondt ment Stina - var bare fristende å drive litt med deg

De hodesmertene jeg hadde gikk ikke helt bort med massering, men ble litt bedre. Kan slutte meg helt til din beskrivelse av dem.
Syns disse lignet litt på smertene jeg hadde i brystet også, beskrevet som condritis.
Og sant - det meste er borte nå. Jeg har problemer med kramper i legga enda. Det og noe tinnitus er det eneste jeg har å plages med - og jeg kan ikke finne noen annen årsak enn Armour.
I juni og juli prøvde jeg å mixe litt Levaxin inn i Armourdosen og det førte bare til tilbakefall av flere symptomer. Kondritis og obstipasjon var de første som kom.
Så det går ikke for meg å bruke Levaxin. Ikke litt engang, og desverre får jeg si. Det hadde vært så mye enklere.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Vondt i halsen - UL
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-03-07, 14:34 -
Vondt i halsen min jeg!
Av Shanita i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 0Siste melding: 04-02-07, 20:29 -
vondt i halsen...
Av christina i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 26-10-06, 16:56

Svar med sitat
Bokmerker