Hoi igjen.

Er i skikkelig form idag, så jeg virrer rundt på nesten alle forumer som er.

Men, en kan bli sliten og trøtt og få mange av de samme symptomene som hypo, selv om blodprøvene sier Hyper. Var hyper i 5 år før jeg ble hypo, og jeg var ofte sliten og trøtt da å, selv om det var vanskeligere å sovne, og jeg var mer rastløs og vinglete i kroppen. Den var omtrent som da jeg gikk meg bort og havnet på en aerobic time på trimmen. Armer og bein i alle retninger, stakkars instruktør, ikke lett å holde seg alvorlig og gi nyttige(?) instrukser i en sånn situasjon....

Men selv om du blir hyper, så er du jo fortsatt hypo også, så kanskje det blir en liten miks?

Men hva sier blodprøvene a? Jeg gikk hvertfall ned i vekt når jeg var hyper på det værste, fra 76 til 49 på6-7 uker etter fødselen til førstefrøkna. Men det står i papirene fra legen min som jeg hadde da, att ved hyperthyreose skal en følge nøye med vekta. Så om noen kan gå opp da og er jeg ikke sikker på. Men jeg hadde hvertfall en fryktelig god appetitt.

Leste forresten noe ett sted som var litt festligt, og det var att en kan få dårliger matlyst når en er hypo, DET GJELDER HVERTFALL IKKE MEG...
Men det er vel det at en kan ha mange eller få symptomer. Kjenner en som kun, før medisinering, var svimmel, og etter han startet med levaxin er han ikke det engang. Så det er vel Light-utgaven på noen, heldiggrisa...

Men jeg skriver meg jo bort... , men det blir liksom som om jeg kjenner dere da serru. Og da går jo smella på tomgang....

Igjen, ha en alle tiders og symptomfri helg!!!!