Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Threaded View
-
01-09-06, 21:33 #31
heisann
Joda, tror vel det er ca det jeg spurte om, bare at jeg tror ikke det blir så godt opptatt i mine celler. Prøvene viser jo at jeg i alle fall er delvis overmedisinert nå, men jeg har likevel alle slags hypo-symptomer.
Hjertebank har jeg jo hatt i mange år i den berømmelige uka i måneden.
Det eneste jeg lurer litt på nå er om jeg muligens kan ha litt mer hjertebank enn før.
Jeg synes det er så fryktelig vanskelig å avgjøre siden jeg varierer så mye i denne uka, samt at jeg endrer meg med årstiden.
Ja, det med jern husket jeg. Men hvorfor kommer ikke Thyroxinen bedre inn i mine celler? Når prøvene viser hyper - hvorfor ikke hyper på ulike områder? Hvor er energien? Lettere for å gå ned i vekt? Mindre muskelsmerter? Evt diare hvis jeg er alt for hyper? Tror der er noen sperrer eller noe i meg. Eller så er det det at jeg har vært undermedisinert i mange år, og at det vil ta lang tid å rette opp. Ikke vet jeg.
Du er nå bare skjønn da ;) Hjertlig god helg til deg også.Men du Stina... Lykke til a!!! Og hjertelig god helg!!!!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker