Siri Ann

Takk for omtanken, du er nå søt du ;)

legen din er i fåtall om sin mening og at sjansen for at han tar feil er stor - det har skjedd før! Betyr det at han er villig til å dømme deg til et liv i h... , heller enn å henvise deg videre så du kanskje får hjelp?! Bruk retten din og få en uavhengig vurdering om han ikke henviser deg videre straks!
Ja, jeg skal, jeg vil, jeg må --- men jeg har ikke så mange krefter, skjønner du. Så imens jeg "venter" så forsøker jeg å finne ut av litt mer mht stoffskiftet mitt, binyrebarken, annen lege. Jeg må rett og slett skynde meg litt langsomt.

Og siden legen min er ganske grei og oppegående, så kan det vel komme en dag da han forstår at ME er reelt.

Så jeg har jo flere håp da fremover. Og jo lengre tid det går, så minker kanskje presset på Nyland og andre, så det kanskje åpner seg en mulighet der. For likegyldig hva primærlege mener og tror, det må være en spesialist som gir deg diagnosen for at f.eks. Rikstrygdeverket skal godta det.

Og mens jeg venter så trives jeg så godt sammen med dere andre her inne på forumet ;)