Jeg har byttet en gang fordi legen viste manglende forståelse da jeg hadde hodepine omtrent annen hver dag og hun bare ville gi meg 20 stk smertestillende som jeg fikk vite burde vare ett helt år. Jeg begynte med alternativ behandling skiftet lege og fikk de smertestillende jeg tengte, behandlingen virket og jeg ble aldri avhengig slik den andre legen hevdet.

Så kom jeg til en lege som er VELDIG snill og grei men hun kan dessverre ikke mye om stoffskifte. Nå har hun permisjon og blir borte 1 år og vikaren han er ikke grei. Armour vil han ikke vite av og han er bare opptatt av TSH opp og i mente. Min er ikke målbar og derfor altfor lav. Jeg er dritt lei av både legen og prøvesvar som er fine når jeg milt sagt ikke har det fint. ¨

Så jeg ser meg om etter en lege som er positiv til Armour og prøver å styre doseringen selv . Trodde din lege var positiv til dette Siri Ann men hun er i permisjon? Har prøvd å se om det var ledig der men dersom det bare er en vikar som ikke er grei gidder jeg ikke det.

Kanskje det ikke finnes brukbare leger???