Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Threaded View
-
27-08-06, 00:50 #22
Nå må jeg bare få notert noe ned mens jeg husker det, for evt å kunne gå tilbake til det - må forsøke å se om der er noen mønstre i tingene, og om jeg kan gjøre noe om det.
Onsdag var jo ille pga søvnmangel. Så kom torsdag. Fryktelig trøtt og egentlig noe "angst" for å bli så forferdelig dårlig igjen. Så jeg subbet vel bare rundt hele dagen.
Fredag var det nytt mot igjen. Veldig fin dag, men jeg tok Thermo Complete for å klare å gå på trening. På natta hadde jeg kraftige slag av hjertet igjen. Så jeg lurer da på en sammenheng: Stimulerende midler - sliter på binyrebarken - enda større søvnproblemer. Men nå er jeg da også på vei inn i månedens h...uke. Så hva er hva? Tar nok ei stund å finne ut av. Men nå kommer jeg på at jeg bare tok 100 µg Levaxin og 10 µg Liothyronin i går fordi jeg kjente "hyper"/"overstimulerings" - symptomene. Men det var da altså ikke nok til å gi nok og god søvn.
I dag lørdag måtte jeg opp før jeg hadde fått nok søvn. Måtte på apoteket bl.a. Resten av dagen har vært ille igjen. Alt for lite søvn er skylda - det er jeg helt, helt sikker på. Men jeg kvikner jo dessverre litt til på kvelden/natta igjen. I dag har jeg ikke tatt noe stimulerende, bortsett fra vitaliserende te med kanel og kamille. Så nå får vi se hvordan det går."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker