Nå må jeg bare få notert noe ned mens jeg husker det, for evt å kunne gå tilbake til det - må forsøke å se om der er noen mønstre i tingene, og om jeg kan gjøre noe om det.

Onsdag var jo ille pga søvnmangel. Så kom torsdag. Fryktelig trøtt og egentlig noe "angst" for å bli så forferdelig dårlig igjen. Så jeg subbet vel bare rundt hele dagen.

Fredag var det nytt mot igjen. Veldig fin dag, men jeg tok Thermo Complete for å klare å gå på trening. På natta hadde jeg kraftige slag av hjertet igjen. Så jeg lurer da på en sammenheng: Stimulerende midler - sliter på binyrebarken - enda større søvnproblemer. Men nå er jeg da også på vei inn i månedens h...uke. Så hva er hva? Tar nok ei stund å finne ut av. Men nå kommer jeg på at jeg bare tok 100 µg Levaxin og 10 µg Liothyronin i går fordi jeg kjente "hyper"/"overstimulerings" - symptomene. Men det var da altså ikke nok til å gi nok og god søvn.

I dag lørdag måtte jeg opp før jeg hadde fått nok søvn. Måtte på apoteket bl.a. Resten av dagen har vært ille igjen. Alt for lite søvn er skylda - det er jeg helt, helt sikker på. Men jeg kvikner jo dessverre litt til på kvelden/natta igjen. I dag har jeg ikke tatt noe stimulerende, bortsett fra vitaliserende te med kanel og kamille. Så nå får vi se hvordan det går.