Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
25-08-06, 00:11 #8
Tidligere har legen min henvist meg til alle slags mulige spesialister. "Dette har jeg ikke greie på", har han sagt - og dermed henvist meg. Jeg har jo ikke visst hva jeg skulle spørre om de gangene. Var så sliten og hadde ikke greie på alle de sykdommene som dukket opp en etter en. Senere har jeg fått mistanke til ME og ville henvises for det, men da var ikke legen samarbeidsvillig. Var det fordi dette var min ide? Men ellers tror han ikke på ME. Likevel må jeg si at legen min da har vært grei i mange tilfeller.
cathrin - det du forteller minner meg på nødvendigheten av å gå til media med noe, og/eller lage ei lefse, evt pasienthistorier som vi kan gi til legene. Mange her er jo så flinke til å finne fram til og forstå utenlandske sider. Hvis de har kommet lengre i forståelsen av thyroidea-sykdommer i andre land, så er jo det noe som burde komme fram. Håper noen kan få oversatt noe av dette og at vi med tid og stunder kan få gjort noe av det vi har snakket om.
Inntil videre - lykke til til deg ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Jeg er sint og drittlei
Av Sonja Midtlien i forumet Frustrert og leiSvar: 126Siste melding: 03-09-10, 21:15 -
Fastlege i Bodø
Av gutt_81 i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 23-07-08, 11:45 -
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat
Bokmerker