Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: syt og klag...
Hybrid View
-
22-08-06, 18:36 #1
Hei Marianne og Stina,
Tusen takk for hyggelige svar!
Det er godt å føle at man blir forstått.
Jeg har ikke tenkt på dette med at bilkjøring kan bli vanskelig p.g.a symptomer vi har. Men jeg visste jo ikke at jeg var syk da jeg prøvde å kjøre opp. Hadde øvd utrolig mye, men reagerte altfor treigt uansett. Jeg fikk ikke lappen, og har aldri hatt lyst til å prøve igjen.
Jeg har vært til psykolog i dag, for første gang. Det var en veldig positiv opplevelse. Jeg mener å ha lest et sted at ekstra "sensitive" personer har lett for å uvikle stoffskifte problem el. binyretretthet. Isåfall kan det være en forklaring for min del på hvorfor jeg har blitt syk. Er jo hyper sensitiv i forhold til andre mennesker....Det er travelt, og derfor var det godt å snakke med en utenforstående person.
Marianne, jeg kjenner meg igjen i hvordan det er å ikke å få små ting gjort. Det er kjipt at enkle ting skal være et stort tiltak å få utført. Går til frisøren ca. en gang i året jeg
Men kanskje det hjelper å gi seg selv en liten belønning etterpå. Jeg liker veldig godt å sitte på kafe for meg selv, lese og drikke en eksklusiv kaffe, og samtidig slappe av. Det er ofte min belønning til meg selv. Også kanskje det hjelper å fortelle noen hva du skal gjøre, slik at de forventer det og at du dermed får litt ekstra press på deg!
Det er ihvertfall bra at vi har oppturer innimellom. Jeg tror det er viktig å lære seg å ta vare på øyeblikkene og de små gledene.
"Den som kan glede seg over lite, kan glede seg over mye."
Klem til dere begge!

Svar med sitat
Bokmerker