Heisann og velkommen.

Jeg har selv knutestruma og hashimotos og vet akkurat hvordan du har det. Fikk beskjed om disse knutene etter en ultralyd time og av utskriftene så trodde jeg jo selv at jeg var nesten døden nær av kreft.... Nå kan jeg le litt av meg selv, men der og da så var det som om noen hadde gitt meg en skikkelig trøkk og jeg gråt og bar meg når jeg kom hjem til min kjære... Heldigvis så fant jeg dette forumet ganske fort etter beskjeden

Etter at jeg tok scintigrafien, så fikk jeg beskjed, mens jeg skulle gå at jeg hadde hashimotos og ufarlige knuter og skulle fortsette behandlingen som før. Dette må vel nå være snart 2 år siden og knutene mine går tilbake for så å komme igjen med jevne mellomrom, har vært plaget kun en gang og det var tidligere i år hvor jeg var og tok ultralyd, men da var knutene mindre enn sist gang..
Faktisk etter at jeg startet på kobinasjonen Levaxin/Armour, så har jeg ikke kjent til knuter eller hovenhet i halsen, det har jeg ikke tenkt på før jeg sitter og skriver nå..

Må si at jeg merket det etter 10 dager uten Levaxin, men jeg var så langt nede at det faktisk ikke var store forskjellen uten.... Håper du klarer å holde det gående i de 10 dagene uten å merke så veldig mye til det.

Lykke til !